søndag den 5. juli 2009

Blogindlæg 06/07-09 00:26

Weird dreams... vol.2

IGEN! underlige drømme... Sker der man... Nu må min hjerne stille sig over på noget andet end Simon snart, han er der fandme hele tiden. Gå nu ud... Eller.. Faktisk så er det meget rart, hahah. Altså, hellere snakke med Simon end drømme et eller andet nederen, right? Anyway...

Jeg drømte på et tidspunkt i nat, at jeg engang havde været til børnefødselsdag hjemme hos Simon? Hmm... Haha.. Og det var altså ham, der havde haft fødselsdag XD

Så drømte jeg også, at jeg var et sted, hvor man kunne fremkalde billeder, og der var jeg så med Simon, men det lignede samtidig der, hvor han boede (Altså, det ved jeg jo ikke, men det tænkte jeg i drømmen XD). Og så skulle Simon have fremkaldt nogle billeder af Elinor - og hun var faktisk ret grim, haha, hun havde nogle underlige øjne XD - Og så ville han lige vise mig noget på en pc, som stod der. Og så var det sådan en helt masse sygt flotte tegninger, som han havde lavet XD Hahaha.. Bare sådan "Siden hvornår...?" Og så sad han og forklarede en hel masse om en tegning af en edderkop, som han havde lavet, og jeg fattede bare ikke en skide, men jeg sad bare og sagde "mhm" og "ja" og nikkede osv. fordi jeg sad herre tæt på ham, så jeg tænkte bare "Nå, men du snakker bare, jeg sidder fint her..." XD hahaha..

OG så drømte jeg også - Det her er den mest sorte drøm XD - at jeg var et sted, hvor der var en masse kendte. Og der var Simon sjovt nok OGSÅ - og jeg gik bare rundt efter ham, haha, totalt irriterende XD Og så pludselig så var der nogen, der havde kastet med et eller andet, som Anders Breinholt havde fået i hovedet, og så døde han så.(Hahah! Ja, sorry, jeg kan godt lide Anders, og det ville ikke være sjovt, hvis der ikke skete noget mere...) Og han blev så båret ud på en båre, og ved ikke om folk har hørt om det, men der er jo det der med, at når man dør, så slappedes musklerne, sådan så man ikke kan holde på noget mere. Og ja.. Pga. det, så sked han bare HELT VILDT, imens han blev båret ud på den der båre. Hahaha! Vildt absurd! HAHAHA XD ... Og så lige på det tidspunkt, hvor Anders blev båret ud, der var der så en dreng, som ville have at Simon skulle synge en fødselsdagssang for ham. Og så stod Simon bare og sang for ham drengen, imens at Anders var død XD Og så kan jeg huske, at jeg tænkte, at jeg håbede, at Simon blev, men så lidt efter stod han med jakke på og sådan en MEGA grimt midterskildning (ved virkelige ikke, hvorfor XD) og så skulle han gå. Og så sagde man far et eller andet til mig, at Simon lige havde sagt, at han havde været en rigtig man, da de havde optrådt, fordi han havde haft sådan en kappe på eller sådan noget, og så sagde min far til mig, at man jo slet ikke havde kunnet se den kappe og sådan noget XD Og så sagde jeg et eller andet til min far om, at han havde været en rigtig mand, da han havde taget det køligt og sunget fødselsdagssang midt i kaosset. Hahahaha. Åh gud, hvor er det dog langt ude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar