mandag den 13. juli 2009

Blogindlæg 13/07-09 22:42

Citater:

Nannabob: "Kaspers pikke, kan vi slikke" (Jeg kan desværre ikke huske melodien, der var nemlig en..)

Nannabob og mig: "Zig Zag sucker din cock"

Nannabob: "Simon får en prins Albert"

Nannabob: "Jamen, helt ærligt. Vi hører jo også bare så dårligt..."
Mig: "Ja, altså... Hvis jeg nu siger 'Og så var jeg på restaurant med med mor' så er der jo én der siger: 'Hvad? Har du set Simons store fede pik?'"

Nannabob: "Måske kan du skide, hvis du vidste, at du skulle op på en scene. Så hvis vi nu skyder bubber, så kan du blive den nye konferenché"

René Dif: "Jeg vil bare sige én ting: dy dydy dy dy, dy dy"
Mand i mængden: "Du' en idiooooot!"

Mig: "Liam, du har en fiks buks!"

Mand udenfor vores telt: "Tog hende der den store kælling den der?"

Nannabob: "Og så sagde simon også 'årh, Na--'' Men så blev han afbrudt, så sagde Kasper et eller andet lort..."

Pige 1: "Ej ej, der står, at de er hottere end Simon Kvamm!"
Pige 2: "Ej ej, det er de altså ikke!"

Forslag til T-shirt:
"Hottere end Simon Kvamm"
"Siffi Lakskov hold mig i hånden"
"Simon Kvamm er min mor"
"Simon Kvamm: Fyrre, fed og færdig"
"Simon Kvamm = Danmarks Brad Pitt"

^^ Det skulle være noget med Simon, fordi vi havde en joke med tattoos også. Det var ikke, fordi vi kun tænkte på ham. Nå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar