torsdag den 30. juli 2009

Blogindlæg 30/07-09 23:55

Du du du dududu :D

Jeg tænkte liiiige... Når nu jeg altid snakker så meget til mig selv, så kunne jeg lige så godt snakke til et kamera og være sådan en hej-jeg-snakker-crap-til-et-kamera-og-lægger-det-på-youtube-dude ... eller.. hvad hedder en dude i pige-version? Anyway.. Dude er et fedt udtryk! Yo dude!!!

Nåh, anyway... Hmmm... MEN jeg tænkte, at nu hvor jeg snart bliver revet væk fra folket og tilbage til mit gymnasieliv, så kunne jeg mååååske lave et eller andet weekly-fis, hvor jeg kunne sende et par SHOUTOUTS ud til FOLKET :D Huh? Huh? ... Likey???

Hmmm.... Det er bare, fordi jeg ser på en, som er vildt god til at lave det der, på en eller anden måde... Man gider bare at høre på, hvad hun siger, selvom det bare er alt muligt random... I wanna be youtube famouuus!! (Haha, nej okay. Det var så bare fra en anden video, han hedder Spencer eller sådan noget... Anyway! Han er meget sjov :b) ... Hmmm......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar