søndag den 5. juli 2009

Blogindlæg 06/07-09 01:37

» Om mig?
Navn: Maria Engstrøm (Wow, det gør jeg ellers ikke på SKUM!)
Fødselsdag: 31.10.92.
Køn: Pige
Højde: Hmm… Somewhere around 180 cm?
Øjenfarve: Blå/Grøn
Hårfarve: Oprindeligt brun – At det moment – Orange/brun/dunno?
Mobil: Sony Eriksson C702
Højre eller venstrehåndet: Højre! The ”right” one ;)
De sko du går i: Converse, converse, converse!
Det du er bange for: At dø og at miste…
Din livret: Mad! Hmmm… Det ved jeg sgu ikke, der er så meget. Tarteletter, måske?
Din første tanke når du står op: Skoledag: NEEEEJ! Fridag: Hmmm… Kan jeg sove 5 min. Til?
Det du bedst kan li' ved dig selv: Åh nej… Hmm… Min kreative side?
Pepsi eller Cola: Jeg er i bund og grund ligeglad. Det smager ens.
McDonald's eller Burger King?: Honestly. Det er lige klamt. Men har spist mest McDonald’s, så det må det blive.
Adidas eller Nike: Hmm… Igen, ligeglad.
Ice Tea eller te: Intet af det, hvis jeg kan slippe XD
Chokolade eller vanille: CHOKOLADE!
Ryger du: Nope…
Synger du: Stortset hele tiden. (Hvis ikke out loud, så inde i hovedet)
Går du i bad: … Undskyld?
Er du forelsket: Svært at sige… Tror jeg, ja, desværre…
Kan du li' skolen: Jeg kan ikke lide lektierne, men fællesskabet, ja!
Vil du giftes: Hvis den rette kommer, så ja.
Kan du enes med dine forældre: For det meste.
» I sidste måned?
Drak alkohol: Det må jeg svare ja til…
Røg du: Nej.
Blev fuld: Bare lidt, ikke? Haha.
Gik ud og shoppede: Hmm… Kan jeg ikke huske…
Spiste sushi: Nej, har aldrig smagt det.
Kom på en scene: Sidste måned? Nej, det tror jeg ikke.
Bagte hjemmelavede kager: Nej, men spiste hjemmebragte muffins.
Stjålet noget: Nej.
» Hvis jeg var?
Hvis jeg var en måned ville jeg være: Oktober – Bare fordi jeg associerer den med min fødselsdag – Og halloween! (Som så er samme dag…)
Hvis jeg var en dag i ugen: Lørdag! Sent oppe og sent i seng.
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: Hmmm… Det tidspunkt, hvor jeg tænker: ”Nåh, hvad skal jeg lave i dag?”
Hvis jeg var en planet: Dunno… Jorden?
Hvis jeg var et dyr: Hmm… Engang ville jeg gerne være en hund, dunno why, det er jo egentlig ret kedeligt. Ved sgu ikke… En kaninus? Dem lider jeg! Eller en ligusterabe, fordi det lyder sjovt.
Hvis jeg var en retning: Øst. Ved ikke hvorfor. Jeg kan bare bedst lide højre.
Hvis jeg var et møbel: En seng! Åhhhh…
Hvis jeg var et træ: Hmm… Har ikke forstand på træer. XD
Hvis jeg var en plante/blomst: Stedmoder blomst? De er pæne, og dem kunne jeg godt lide som lille.
Hvis jeg var et musikinstrument: Guitar, guitar, guitar! Med distortion!
Hvis jeg var en følelse: Uha… Ekstase!
Hvis jeg var et element: Ild :b
Hvis jeg var en bil: Mazda 6
Hvis jeg var en sang: Hmm… Bazooka med Nephew, tror jeg. Det passer til min følelse, nemlig.
Hvis jeg var et tal: 2… Ved ikke, hvorfor.
» Jeg vælger?
Mad eller søvn: Hmm… Dét ved jeg ikke!
Lilla eller grøn: Lilla!
Svømme eller ski: Svømme, har ikke prøvet ski.
Pizza eller salat: Det kommer an på hvilken pizza og hvilken salat :b
Salt eller peber: Salt!
Kærlighed eller venner: Det er vel lidt det samme? Ens kæreste er også ens ven, og man har også kærlighed til sine venner.
Ketchup eller remoulade: Remou!!!
Bil eller lastbil: Bil!
» Favorit?
Farve: Lilla, I think ^^,
Film: Favorit film… Hmm… Det ved jeg ikke. Måske Donnie Darko?
Sko: Converse!
Sang: Dét kan jeg simpelthen ikke svare på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar