lørdag den 4. juli 2009

Blogindlæg 04/07-09 13:14

Åh gud nogle mærkelige drømme jeg har haft i nat! Noget med, at jeg kørte rundt sammen med Simon alle mulige steder (vidst også i et supermarked af en art?) og sagde, at jeg syntes, at det var sjovt at tænke på, at jeg bare kørte rundt sammen med ham. Hahaha. Bare sådan, hold nu kæft og lad som om det er helt normalt man... XD

Og så at jeg var til en Fall Out Boy koncert, hvor The Academy Is... og Cobra Starship skulle opvarme, men alligevel var Panic at the disco der også? Nåede ikke at se noget af selve showet, men William (forsanger) fra TAI kom ned, og jeg tror faktisk, at jeg stod og tudede af glæde XD hahaha! Bare sådan slap lige af XD ... Og så stod vi og gloede på Panic at the disco, som gjorde klar til deres show (selvom de ikke skulle spille XD) også sad Brendon (forsanger) og gyngede på sådan en trapezhalløj i sådan en klam gymnastikdragt, altså sådan en, der ligner en dame-badedragt. Åh gud, det var et grumt syn XD hahaha.. Og jeg vågnede lige da jeg fik et kæmpe grineflip i drømmen af Brendon i den der ting... Haha.. Hvad sker der.. XD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar