søndag den 28. juni 2009

Blogindlæg 28/06-09 23:28

Hestevisen (Siffi Lakskov visen)

Op på hesten og langt ud i skoven
Rider du alene på din Siffi
Bange, du vender dig om og ser tilbage
Er jeg alene med min Siffi?

For Siffi Lakskov, du er en luder
Siffi Lakskov, en hesteluder
Siffi Lakskov, du er en luder
Siffi Lakskov, en hesteluder

Du er til Siffi og ikke til piger
Men pigerne, de vil have dig
Men du siger "nej, jeg er til Siffi"
Du var til festen, hun sagde "Hej!"
Men du blev bange og sagde "Nej!"
Men hun blev ved "lammesteg, vil du være med til en farlig leg?!"

Men Siffi Lakskov, du er en luder
Siffi Lakskov, en hesteluder
Siffi Lakskov, du er en luder
Siffi Lakskov, en hesteluder

Væk fra festen og langt ud i skoven
Flygter du alene med din Siffi
Grådkvalt, du vender dig om og ser tilbage
HURRA! - jeg er alene med min Siffi, Siffi, Siffi, Siffi!

For Siffi Lakskov, du er en luder
Siffi Lakskov, en hesteluder
Siffi Lakskov, du er en luder
Siffi Lakskov, en hesteluder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar