torsdag den 25. juni 2009

Blogindlæg 25/06-09 19:36

New Years Morning:

Jeg havde ikke store forventninger til denne sang, da den i den korte gennemgang af "video video" virkede utroligt kedelig. Men jeg blev positivt overrasket. Det er selvfølgelig et minus, at det ikke er Simon (haha, nu skrev jeg Skimon), der har skrevet teksten, men der er alligevel noget over sangen, som er vildt fedt. Nu er det også ligesom efter, at jeg har stenet det der Grundtvig digt "Nyaars-Morgen", at den ligesom er blevet lidt bedre. Jeg ved ikke hvorfor. Selvom Simon ikke har skrevet teksten, så synes jeg, at den beskriver tingene smukt. Fx det der "Ecco in stone", jeg ved ikke.. Det har noget over sig... ^^, Men det trækker ned, at det ikke er Simons lyrik.
4 ud af 5 stjerner

Hurra:

Den her har noget Swimming Time over sig på en eller anden måde - Og det er fedt! Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår selve tekstens "eksempler", men forstår godt følelsen, som sangen beskriver, ved at der bliver sunget "Hurra", selvom det egentlig er mega absurd at synge "Hurra" i en sang med den musik, som er så "dyster" i det. Det er vildt fedt. Jeg elsker specielt til sidst, hvor Simon råber, det lyder så fucking godt.... Da teksten til det allersidste på cden er under "Hurra" så vil jeg også tage det som, at den hører ind under det. Og det er virkelig noget af det smukkeste i verden. Jeg er helt helt helt betaget af det! Hvis "Hurra" havde stået alene, så havde den fået 4 uf af 5 stjerner, men jeg kan ikke give den andet end fuldt ud, når det sidste hører med, for det er bare så fucking sindssygt godt. Virkelig.
5 ud af 5 stjerner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar