søndag den 14. juni 2009

Blogindlæg 14/06-09 19:46

Okay... Først må vi lige slå fast, at Nanna er Nanna fra Grenå, og Nanne er Nanna fra Kalundborg XD ...

Citater!

Nanna (natten til Lørdag): "Siffi Lakskov!"

Mig (under koncerten): "KOM SÅ SIFFI LAKSKOV!"

-----

Irriterende "Manic Street Preachers" fan: "Hvordan er det at tænde på Baune?"
Nanna: "Det samme som at tænde på dig..."

-----

Nærgående Kim Larsen fans: "Simon Kvamm han er også bare så lækker, når han står der i sin rumdragt."

-----

Kan faktisk ikke huske, hvad Nanna oprindeligt sagde, men jeg hørte det som: "Han knalder en bager"
Mig: "Hvem knalder en bager!?"
Igen, kan jeg ikke huske det oprindelige, men jeg hørte det som: "Bill fra Carpark North..."

-----

Nanne: "Big fat SNAPE"

-----

Nærgående Kim Larsen fans: "Skal vi slå om hvem, der henter nogle franske hotdogs?"

-----

Igen, nærgående Kim Larsen fans: "Hvis nu Simon Kvamm kom ud og spurgte, om I ville med om backstage og knalde, så ville I da sige ja, ikke?..."

-----

Nanna: "Hvem er bange for den store fede Snape."


Hahaha, fuck, hvor havde vi det sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar