fredag den 3. juli 2009

Blogindlæg 03/07-09 18:49

Åh, man sku' ha sagt noget
Reageret, lavet et par naboklager, i stedet for stilhed, som en englemager
Man sku' ha' bragt noget
Talt de ord, der sprang hovedet
Man sku' ha' sagt noget til dig da
Der var varmt vand i blodet
Dengang, da vi gik i stå
Hvor lortet brændte på
Nord for Holstebro
Så mig selv kolidere med ikk' at kunne mere, måske det' det man ser
Ud for Oslo

Ville ikk' være færdig med
Hvor fører det hen?
Hvis jeg fik chancen, ville jeg så gøre det galt igen?
Så ligger her helt våd, gennemblødt af dyre råd
Måske man ville ha' fået
Hvis bare man havde


Gjort noget
Man sku' ha' spurgt om noget
Man sku' ha' gjort noget for dig da
Dengang da du fik et slag af det hvide flag
Med et afslag

I østerfløj ligger du og dør

Interkom støj

Yo, ka' I høre mig?
Det føles som om jeg falder ud

Interkom kom ind
Intet signal herfra men jeg kalder nu
Interkom støj
Yo, ka' I høre mig?
Det føles som om jeg falder ud

Interkom kom ind
Intet signal herfra men jeg kalder nu

Åh, du sku' ha' sagt noget
Del din erfaring, måske vist mig vejen med din åbenbaring, men ingenting
Åh, du sku' ha lagt noget
Ned, måske
Strakt noget
Ud, du sku' ha
Sagt noget til mig da
Da du så dig og verdens brud
Dengang, da jeg gik i ly
Med blikket spejdende
For stormen indeni
Var helt forkert i hovedet, hele mit system og blod, men uden at ta' noget jeg
Gled på vandski

I østerfløj ligger du og dør

Interkom støj

Yo, ka' I høre mig?
Det føles som om jeg falder ud

Interkom kom ind
Intet signal herfra men jeg kalder nu
Interkom støj
Yo, ka' I høre mig?
Det føles som om jeg falder ud

Interkom kom ind
Intet signal herfra men jeg kalder nuInterkom støj
Det føles som om jeg falder ud
Interkom kom ind
Jeg kalder nu
Interkom støj
Roskilde ka' I høre mig?
Interkom kom iiiii kom ind
Yo ka' i høre mig?
Det føles som om jeg falder ud
Intet signal herfra men jeg kalder nu

Iiii kom ind
Yo ka' i høre mig?
Det føles som om jeg falder ud
Intet signal herfra men jeg kalder nu

Iiii kom ind
Yo ka' i høre mig?
Det føles som om jeg falder ud
Intet signal herfra men jeg kalder nu

Iiii kom ind
Yo ka' i høre mig?
Det føles som om jeg falder ud
Intet signal herfra men jeg kalder nu

Iiii kom ind

Interkom støj
Yo, ka' i høre mig?
Det føles som om jeg falder ud

Interkom kom ind
Intet signal herfra men jeg kalder nu
Interkom støj
Yo, ka' i høre mig?
Det føles som om jeg falder ud

Interkom kom ind
Intet signal herfra men jeg kalder nu

Jeg kalder nu
Jeg kalder nu
Jeg kalder nu

Intet signal herfra men jeg kalder nu




]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar