tirsdag den 27. juni 2006

Blogindlæg 27/06-06 14:58

Drøm 2 ..

Vi var i en slags indgang af en art, kan ikke rigtigt forklare det, men det var et eller andet arrangement hvor der kom en masse kendte og spillede inkl. Mew, også var der sådan en glas gang hvor at Mew så gik eller noget, også tog jeg min Mobil og løb hen til den der glasgangshalløj, og hen til der hvor Bo gik, og han var så stoppet og jeg ville tage et billede af ham, også lavede han sådan en grimasse så jeg kunne få et sjovt billede også tog jeg så et billede men der var noget der skinnede ind i glasset så billedet blev ikke så godt, men jeg gik tilbage alligevel, for jeg ville ikke spørge om et nyt billede.. Men så var der sådan nogle borde hvor der sad en masse andre og louise sad overfor mig, også kom Jonas ligepludselig hen til os, som om hn kendte os, og sagde et eller andet.. Også kom der en mand og sagde noget med at der var kys til alle og kram til nogle også kunne man få lov at stille dem 2 spørgsmål hver.. Altså Mew, også kom der en dame som sagde noget med at hun skulle dele kyssenn op så vi fik lige mange hver, også gik hun og talte mens hun kyssede os på kinden , :S .. Det skulle så forestille at det var Mew vi fik kys af men de gad ikke selv at kysse os :S .. også sad jeg og diskuterede med Louise om man kunne sige at "Må jeg få en autograf og et billede med Bo" var et eller to spørgsmål :P Hehe.. underlige drømme jeg har, men ret underholdene ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar