fredag den 23. juni 2006

Blogindlæg 23/06-06 15:20

Nu, når jeg lige kommer i tanker om min drøm i nat, om Mew :P Så vil jeg da lige fortælle den, den er pænt mærkelig, og ret forvirrende, skal jeg advare om :P

Hm, altså.. Jeg sad ved min pc, og var på msn, og tog billeder fra superliga videoen :P også ringede min telefon, og så kunne jeg på en eller anden måde se et billede på skærmen af hvem jeg talte med eller noget i den stil, men det var så en eller anden mand der sagde at han havde nogen der ville snakke med mig, også kom der sådan en video op på skærmen ligesom hvis de blev filmet med webcam mens de talte med mig ikk ?.. Og det var så Mew der stod og kiggede :P også stod de bare og vidste ikke hvad de skulle sige ;p men så tog Johan røret og sagde et eller andet med at så skulle han nok snakke, kan ikke huske hvad han sagde :P Men så har vi sådan et gæsteværelse hos mig og der var vi så ligepludselig.. også sagde Mew at nu havde vi chancen for at sige undskyld til hinanden hvis der var noget vi ville undskylde for, også tænkte jeg på at sige undskyld til Jonas fordi at dengang vi mødte ham i Vega og han skulle give mig sin autograf, så skulle vi jo sige vores navn også da jeg skulle sige mit sagde jeg MariA med tryk på A'et fordi at jeg ikk ville have at han skrev Marie hehe, og det syntes jeg at jeg sagde lidt hårdt :P .. Men tror ikke at jeg sagde undskyld, :P .. Men der var totalt mange Mew billeder på væggen også skulle vi male væggen .. Men så da vi var færdige var der vist pludselig blevet malet en firkant på væggen også ? .. Og der var ingen der vidste hvor den kom fra, men så kom en jeg kender der hedder Heidi med en ramme hvor der var en masse billeder af mew også aede hun et billede hun havde af Jonas fordi at hun godt kunne lide ham, også sagde jeg for at prale lidt, "Ham har jeg bare mødt" også siger Heidi så "Det har jeg også" Og det var lidt pinligt for mig af en eller anden grund, så jeg skyndte mig at spørge hvor, også sagde hun "oppe ved avedøre station, (og jeg tænkte Yearh right?) han blev nødt til at male den der firkant på væggen fordi at han sparkede bolden gennem vinduet" Yes ? .. Fatter ikke hvad det var for en bold men nogle gange sker der nogle underlige ting i hovedet på mig :P Men så kom Louise vist med et billede af Jonas hvor han havde nogle store solbriller på, det så ret cool ud faktisk :P Men altså så var han der så ligepludselig, og det var ikke noget billede mere :S Og min mor syntes at det han havde malet (den der firkant) var grimt, men hun ville ikke sige det fordi at han sad lige ved siden af os jo :P Kan også huske noget med at jeg sagde til min mor da jonas kom, at jeg ikk kunne se hvem det var først ? .. Ej forvirret drøm :P Men ret sjov at drømme :P For i drømer forstår man hvad de taler om selvom folk siger nogle underlige ting :P hehe..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar