onsdag den 14. juni 2006

Blogindlæg 14/06-06 13:08

Everybody fucky fucky
Everywhere we fucky fucky
Everything we fucky fucky

Hehe .. Funny sang .. :P

Ej har haft en underligt drøm inat skriver den lige:

Mig og Louise var til Zulu Rocks og vi stod i venstre side forrest også kom Nanna og vi ventede på at Mew kom, også var vi pludselig lidt væk fra scenen men så kom Mew ud og begyndte at spille Comforting sounds og da Jonas begynder at synge synger han totalt dårligt, og man kan se på ham at han godt ved det og han prøver at synge videre, men det bliver ved med at være totalt dårligt .. Så begynder han at græde og vender sig om, og vi står og siger til hinanden at det er totalt synd for Jonas.. Også gik Mew ud igen fordi de skulle ifnde ud af om de skulle spille igen eller hvad.. Så var mig og Nanna pludselig ved en cykelsti og min lærer stod lidt væk og kiggede, for det var åbentbart ham der havde fået os derhen.. Også kommer der en mand hen til os, og først så ligner det Johan også ligner det Bo kan ikke finde ud af hvem det var hehe .. Men jeg sagde til Nanna at det var Johan.. Nå men han kommer så hen til os og giver hånd med Nanna og siger er det dig ? eller noget i den stil, og Nanna siger : Nanna.. (for ligesom at sige hvad hun hedder ikke ? :P) også giver han hånd med mig og jeg siger : Maria og han siger : Johan.. Så det var noget med at min lærer havde sagt noget til ham om mig også ville han møde mig eller noget :P Også stod vi alle tre og snakkede lidt og jeg optog det på min mobil. Hehe, i drømmen altså.. Også pludselig var mig og Nanna inde i nogle gange som lignede dem fra idræsbygningen på min skole men det var så Parken.. og vi skulle ud til scenen fordi at vi fandt ud af at Mew skulle spille igen.. også kunne vi slet ikke finde vej også troede jeg at jeg kendte vejen og sagde til Nanna at vi skulle den vej men det var så forkert også sagde hun noget med at hun troede jeg kendte stedet.. :P Hehe .. Kan ike huske mo vi kom ind og så Mew :P Men vildt underlig drøm .. Totalt synd for Jonas at han ike kunne synge :P haha .. Godt han kan det i virkeligheden :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar