mandag den 19. juni 2006

Blogindlæg 19/06-06 15:30

Så er vi så kommet til det tidspunkt hvor jeg får lyst til at skrive om Zulu Rocks .. Såeh, here it goes ..

Vågnede, tog bad, pakkede og alt det der og jeg blev kørt over til Louise :P hehe .. Så gjorde vi os klar og så skulle vi endelig gå, så står vi ved busstopstedet da Louise siger til sin mor - "Vi har vores billetter ikke ?" Det havde de så ikke så Louise måtte løbe ind efter dem, de bor heldigvis lige ved siden af Busstopstedet.. Så kom bussen endelig og vi sad og og blev mere og mere spændte - Jeg skulle da også lige vinke til en mand i en ambulance, han vinkede da også igen, hehe .. Så stod vi endelig ud af bussen også skulle vi finde parken, og vi var helt lost, vi anede ike hvor vi var vi gik bare.. På et tidspunkt gik vi forbi en mand der sagde ZULU til os da vi gik forbi :P hehe, så fandt vi ud af at vi gik lang Østerbrogade, og vi havde jo læst i Kig ind at Simon boede på den vej :P Og da vi så en café der hed "Park" overfor nogle lejligheder så prøvede vi at få et glimt af alle de navne skilte ved de der ringeklokke ting :P for der stod noget med at han boede overfor "park inn" men tror ikk det var der, men det kunne være sjovt hvis det var :P .. Men så fandt vi så endelig parken, og vi kom ind og fik noget vand der smagte af Røv :P hehe Men vi kom ind og fik en plads i midten op ad et hegn til noget kamrea tingeling :P hehe, der stod vi så og ventede .. Også kom nedtællingen til Pato og han kom på og spillede i 25 min. Så skulle vi ikke vente så længe før at bik stok røg system kom på scenen, de var altså ret sjove, og okay gode.. Vi sang da lidt med på dem vi kendte :P Men vi stod lidt i den "kedelige" ende hvor der ikke var så mange der sang med, så vi kunne ikke få os selv til at stå og synge så meget med.. Men pyt nu med det, så kom der carpark north som også var ret fede :I Også begyndte de at bære papfigure tror jeg det var , ind på scenen og louise havde set at mew havde haft sådan noget på nogle billeder eller noget , så vi blev lidt irreterede over at de kom så tidligt ;)Og der kom da også op på storskærmen "Next - Mew" Og vi ventede i en evighed syntes jeg, men endelig kom nedtællingen og vi tællede selvfølgelig med og var helt oppe og kører ! Også kom Silas ind og vi skreg og klappede, og jeg tror nok at han startede på Special, også kom Bo og Bastian så ind og jeg skreg BO !! :P og de begyndte at spille, og sidst (men måske også mindst i størrelsen :D ) Kom Jonas så, og han begyndt at synge og vi skråle med og dem der stod omkring os gloede på os som om vi var syge i hovedet, hehe.. Vi hoppede og klappede og skreg :D kan ikke huske rækkefølgen men de spillede: Special, 156, Apocalypso, The Zookeepers boy, White lips kissed, the saviors of jazz ballet (eller hvad den nu hedder :P), Am i wry ? No !, Comforting sounds .. Og det var altså vildt fedt ! Og ALT for kort !! .. Men altså, da det var slut gik vi op til Louises forældre og sad og de havde købt vandmelon til os ! og jeg kastede mig over den ! :P , så kom der Pharell og han var da også okay god ;) Han fik da puplikum med ;) Så gjorde de klar til Kashmir og jeg ville ned og have en hotdog, men louises forældre gik ned og da de kom tilbage havde de købt hotdogs til os.. da vi have spist dem gik vi lidt ned og kiggede imens at kashmir spillede, vi så på lidt merchandise og der var faktisk meget med Mew :) Men vi gik op igen og Kashmir sluttede, Louises forældre gik ned og købte noget frugt til os og det spiste vi så, også kom der Black eyed peas, de var ogaå ret fede.. Men hende der Ferige synger ikke så godt ! Men det var meget godt klaret at hun lige kunne lave en vejrmølle på en hånd mens hun sang :P hehe .. Men så kom der Pet shop boys og det var pænt kedeligt syntes jeg og jeg ville bare hjem .. det skal lige siges at deres sceneshow nu var okat godt lavet :] .. Men vi gik før det var slut og vi fik en Taxa og kom hjem, ikke ret meget senere gik vi også i seng :) Men alt i alt var det sQ en meget fed dag :P hehe .. :D :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar