tirsdag den 27. juni 2006

Blogindlæg 27/06-06 14:43

Drøm 1 ..

Mig, louise og tror det var Nanna, sad i en bil .. Mig og Louise sad på bagsædet, og Nanna sad foran ved siden af personen der kørte bilen, som jeg ikke ved hvem var, men så kigger vi så ud af vinduet, og ser Johan (Forhenværende Bassist i Mew, men betragter ham stadigvæk som medlem) men vi stopper så og Johan kommer på en eller anden måde ind af vinduet og sidder så på Louises skød, fordi der ikke er plads på sædet? :P, også siger han noget med at han hedder Johan, og han siger "Johan" på sådan en sjov måde også gentager jeg så den måde han siger det på, også griner vi så af det, også sidder vi så og snakker men så skal han så gå, så han kommer ud af bilen, og vi sidder stadigvæk i bilen, også skal han så ind af vinduet med hovedet fordi han skulle sige farvel til os, men han kunne ikke rigtigt nå Louise af en eller anden grund, så ville han sige farvel til mig men jeg sagde at han skulle sige farvel til louise først, også får de så vidst nok sagt farvel, også skal han sige farvel til mig, også krammer vi så mens han hænger ind ad vinduet, :P også imens vi krammer kysser vi lige hinanden på kinden :P .. Men så er vi så pludselig i et supermarket af en art, mig og louise og min far.. og der er sådan en ting hvor der står postkort i hvor man kan dreje den rundt.. Og der går vi så over også er der sådan nogle billeder af Jonas (Forsanger i Mew) også siger min far at vi skal hilse på ham, hilser vi så på ham gennem billedet elelr noget, også kigger vi på de der billeder og nogle af dem står der autografer på også ser jeg et hvor der står Nanna på også siger jeg så der står Nanna på det her også siger min far bare "Nå" Hehe.. Underlig drøm, men meget sjov :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar