fredag den 4. juli 2008

Blogindlæg 04/07-08 11:18

Fuck nu mig, jeg bliver ved med at tilføje!! T___T

Jeg forstår egentlig ikke, hvorfor det med favoritband er vigtigt for andre end een selv, hvis det overhovedet er vigtigt for een selv? Mht. Nanna osv. er det nok, fordi Nephew binder os sammen. Det er det vi har sammen. Også en masse andet nu. Men det hele startede med Nephew. Og der vil jeg sige, som jeg har sagt et par gange eller 1.000 nu i disse indlæg, at jeg altid vil være mega fan af Nephew, og intet har forandret sig på, hvor meget jeg elsker dem, og hvor meget jeg er fan af dem. Og derfor - håber jeg - vil det ikke skille os ad, selvom Nephew evt. ikke altid er favoritbandet.

Jeg kan ikke skrive det uden at det lyder forkert. Så fuck det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar