onsdag den 2. juli 2008

Blogindlæg 02/07-08 12:04

Fra LiveJournal..

in danish..
Oct. 19th, 2007 at 9:50 PM

Tjah, man starter vel med at sige sit navn? Såeh.. Maria! Ellers bliver jeg kaldt diverse underligheder (Niller, Emo1, Pete, Emo'Pete, Ria osv.), men anyway. Jeg elsker musik. Nej, forguder musik. Men mest rock og sådan gammelt pop, i ved, sådan noget man bliver pisse nostalgisk af. Har da også fået skrevet en lille liste over, hvad jeg hører (den kommer senere). Andre vigtige ting er min pc! (Hvordan skulle jeg ellers kunne komme på skum, Myspace (www.myspace.com/angorakolibri) og Buzznet (www.angorakolibri.buzznet.com) ?). Så er der min "Nephew-gruppe", som sjovt nok går ud på noget i stil med at komme klokken lort til alle de Nephew koncerter vi kan komme til, samle på alt med Nephew vi kan komme til, møde dem så mange gange som vi kan, og alt det der hører med til at være en syg-i-roen-fan. Her taler vi så om Nanna, Louise og Mille (+ Jack nogle gange :b). Så der er min anden gruppe veninder, "satanisterne" hedder vi. Nej, just kiddin' (Haha?), nåh med seriously så er der mange der tror at vi er enten satanister, punkere eller tilhængere af ungdomshuset. Eller alt sammen samtidig. Hvilket er rimeligt irriterende. Men anyway, det er kun alle dem, som ikke kender til det, der tror det. Suk. Nåh, men her snakker vi så om Camilla, Signe, Maggie og Louise (som også er med i Nephew gruppen). Så er der gruppen af net-venner, som jeg heller ikke kan undvære! Faktisk mødte jeg Mille og Nanna her på skum. (Se Nephew gruppen XD) Ved ikk om man kan kalde det "gruppe"? Men anyway, snakker i hvertfald om Line og Søs (Undskyld, hvis nogle føler sig glemte?). Så elsker jeg at skrive fanfics og historier, det bruger jeg ret meget tid på, når jeg ikke har noget at lave. (Min ret lange fanfic om Pete Wentz (og resten af fob, men mest Pete) ligger på nettet, (http://groups.msn.com/Elevatoren/forside.msnw ) Hmm.. Hvad mere? Tjoh, kan fortælle at jeg har en kanin - Mickey, jeg har fødselsdag d. 31/10 (Halloween og samme dag som Frank Iero!), jeg går i 9. og regner med at skulle på gymnasiet bagefter, er lige startet til guitar. Spørg hvis der er mere, kan ikke finde på mere..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar