torsdag den 3. juli 2008

Blogindlæg 04/07-08 02:23

Svaret til et ukendt antal millioner kroner..

Well, this is for... Yeah.. Nanne, fordi hun spurgte.. Men egentlig til alle, der gider at læse.. XD

Spørgsmål?

Er Nephew stadig favoritbandet?

Well.. You see...

Altså.. Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal starte.. Jeg har altid sagt, at Nephew ville være mit yndlingsband. Men nogle gange, så kan man jo ikke vide, hvad der kommer. Een ting er dog sikker: De vil altid have en stor plads i mit hjerte, fordi de har betydet og stadig betyder utroligt meget.

Men jeg ved også, at jeg aldrig vil få det samme forhold til Nephew, som jeg har til The Dreams. Og det ved jeg egentlig ikke, om jeg vil have. Jeg har det faktisk langt om længe fint med, at have det forhold til Nephew, som jeg har. Jeg har endelig accepteret, at de er utroligt svære at komme ind på.

Aldrig havde jeg troet, at det ville gå sådan med The Dreams, som det gjorde.. Men det er ikke ligesom alt det andet. Jeg har haft mange perioder, hvor jeg også tvivlede på det der med favoritband. Jeg syntes egentlig, at det kan være ligemeget, hvis man bare er en god fan og elsker musikken og alt det crap, you know.. Men jah, der var Panic At The Disco, Fall Out Boy, 30 Seconds To Mars, McFly og sikkert også flere. Men det er ikke det samme med The Dreams. En obsession kan vare i lang tid, men denne går ikke over. Som med Nephew går den ikke over.

På det ca. halve år or something, jeg har været fan af The Dreams i, har jeg bare oplevet så meget. Jeg har også oplevet en masse med Nephew. I know! Men altså. opsummering: Så dem i "Go' Morgen Dammark" kom op i studiet og mødte dem (-Eirikur) for første gang. Var så flyvende efter det, jeg kunne ikke engang glæde mig ordentligt til Panic At The Disco koncerten, som var to dage senere. Så var der Intimkoncerten hjemme hos dem. (Hvor jeg så fik mødt Eirikur) Altså, at være hjemme hos dem! ö.. Så var der "Himlen Falder/Helvede Kalder", som jeg fik lov til at være statist i - var så ikk med i videoen, but anyway - og så var jeg med ude i Nordiskfilm Byen og se dem skyde deres.. Jah.. Deres del af videoen.. Jeg tudede, da jeg troede, at jeg ikke skulle med, og alle fucking andre skulle! Well, så var der vel? Koncerten på The Rock, hvor de virkede virkelig glade over, at vi var der. Og Hans sagde, at han kunne huske os :p. Så var der Midtfyn Open Air.. Well, yeah.. Fucking amazing with the "Behind the sceeene" og aflevering af video osv. Virkelig fedt! Lige efter det, var der beskeden fra Hans, som fik mig til at TUDEBRØLE XD (af glæde altså).. Skriver den ikke her, da den er ret personlig.. Spørg evt. (: Så var der Paramore koncerten, hvor det som altid bare var awsome.. Og så var der dobbeltkoncert dagen. Med koncert på Amager og senere i Nakskov. På Amager, da vi kom, stod de og øvede, men smilede og vinkede(? I think) ned til os, da vi kom :p Og I Nakskov, var det bare vildt hyggeligt, at stå og snakke så længe (: Og de søde autografer fra Chief. Og bare i det hele taget alt det, de har skrevet til mig, Louise og Line over nettet (:

Well.. Pointen er.. Jeg ved ikke mere, hvem der er mit yndlingsband. For så meget som jeg elsker Nephew og har været fan af dem så længe og alt det. Så meget elsker jeg også bare, at jeg har fået det sådan her med The Dreams og jah. Begge bands er virkelig awsome, men ligenu har The Dreams mere brug for støtten. Giv mig ret?

Hvis jeg skal være ærlig, og det skal jeg vel? Så tænker jeg på The Dreams hver eneste dag lige for tiden. Og jeg savner dem så meget, at jeg er tæt på at græde nogle gange.

Denne diskution bliver ved og ved inde i mit hoved. Believe me. Jeg har altid sagt. "Nephew vil altid være mit yndlingsband, for jeg har så mange oplevelser med dem.."

Fortsættes...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar