torsdag den 3. juli 2008

Blogindlæg 04/07-08 02:23

.. Fortsat.

Men det har jeg også med The Dreams nu. Jeg ville gerne sige, at de har en delt første plads. For musik mæssigt, kan de ikke sammenlignes. Det er jo ikke heeelt samme genre. Ligemeget hvilket band af de to, der er ens yndlings, så ændrer det jo ikke på, at man stadig elsker dem begge mega højt!

Hvis man kigger på, hvem der fylder mest i dette indlæg. Så er svaret indlysende. Ikke? For det er dem, der fylder mine tanker, mine drømme, min hjerne og meget af det jeg snakker om. Hele tiden. The Dreams.

Så hvis jeg skal svare lige nu. Så er det vel The Dreams. Men nu siger jeg altså alligevel, med chance for at lyde som en sur kælling. At det ikke betyder, at jeg er mindre fan af Nephew, end alle jer andre. Altså, de betyder stadig lige så fucking meget, som de altid har gjort! Jeg kan stadig få den der fornemmelse af at have lyst til at tude, når jeg hører en sang eller ser noget med dem, som jeg altid har kunnet få. Jeg ved ikke, hvor jeg vil hen mere. Altså forskellen på mig og Nanne fx (no offence, please!:-*) er, at jeg bare hører mere musik og går mere op i bandsene, end hun gør. Altså, jo, Wong boys, Spleen og sådan noget, går hun også op i. Men jeg går sådan set en smule op i alle de bands, jeg hører. Slå mig, hvis jeg tager fejl eller noget, Nanne (: Nogle mere end andre så. Og det, vil jeg lige påpege, gør mig ikke til en mindre fan af Nephew osv.. Det kan godt være, at folk synes det, men så må de synes det. Det er jo ikke sådan, at jeg har ændret mig i forhold til dem. Kan stadig snakke om dem osv. som jeg altid har kunnet jo.. Nu gider jeg ikke mere.

Jeg tror hele tiden, at det vil skifte imellem mine yndlingsbands. Nephew og The Dreams. Det komme an på, hvem man lige har været til koncert med osv. og lige nu, har jeg bare The Dreams på hjernen, og derfor er det at the moment, dem.. (:

Det her blev en roman. Men jeg håber alligvel, at du har taget dig tid til at læse den. Specielt dig, Nanne.. Som fik mig til at skrive alt dette (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar