onsdag den 26. december 2007

Blogindlæg 27/12-07 00:11

Hahah! Ej hvor grineren XD

Den anden besked fra Mille:

Vent lidt, er du fan af Nephew eller er du fan af Nephew Pga. Simon? Det er der nemlig en del der er! Jeg understreger at jeg er fan af: NEPHEW, nu ved jeg, og synes også selv at Simon har et pænt udseende, men det er ikke ham jeg er fan af.
Er du?


Og lige efter:

Vent lidt undskyld! Jeg har lige overset at Simon jo er en talentfuld og ikke mindst meget good looking. Sorry! Hvis du altså misforstod min besked for at være negativ! Det var bare et spørgsmål! God Sommer! ;D :D

Og så har jeg så svaret:

Hej (:
Nej, jeg misforstod ikke beskeden (;
Ved at mange er fan kun pga. ham - Trist trist hvis man var sådan en .
Jeg er fan af hele Nephew, jeg er fan af dem pga. Mange ting . For det første så kan jeg godt lide deres udtalelser - Er enig i meget af de de har sagt ;). For det andet så er de simpelthen så venlige og imødekommende overfor deres fans - Det syntes jeg er vigtigt, ikke fordi det betyder alt men det giver +'er :P . Så har vi udseendet, som faktisk ikke betyder så meget, jeg ville kunne lide dem selvom Simon havden grøn hanekam og kristian var skaldet (F.eks :P) men alligvel betyder det lidt og jeg syntes at de ser godt ud allesammen :) . Så er der koncerterne som virkelig er noget af det bedste, og det har virkelig været med til at gøre mig kæmpe-fan at de er så fede live og laver nogle fantastiske koncerter ! :D . Og sidst med IKKE mindst har vi jo musikken, det er jo faktisk den egentlige grund til at jeg er fan af dem, de laver jo noget musik der simpelthen bare sparker SÅ meget røv ! :D ..

Hehe.. Samtidig så kan jeg også lide Drengene Fra Angora, så det gør jo Simon til mit store idol, fordi at jeg netop elsker 2 ting som han er med i, ikke fordi han er med, men fordi det bare er GODT . Så jo er fan af Simon, men er ikke fan af Nephew eller Drengene fra angora - PÅ GRUND AF SIMON ! Hehe .. (:

Men det er okay at du spurgte, man kan jo være i tvivl - Så vil jeg lige spørge: Giver jeg da udtryk for at jeg kun er fan pga. Simon ? - For det er jo ikke fedt .


Hahaha.. Ej, mega sjovt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar