torsdag den 20. december 2007

Blogindlæg 21/12-07 00:55

Nåh, men godnat skum! Glæder mig til imorgen! Hvis jeg ikke når at få skrevet noget, så god jul! Håber I får hvad I ønsker jer! Med mindre det er noget, der går udover med eller mine venner XD haha.. Anyway, ville lige sige at jeg er blevet lidt glad nu. Er lige gået igang med min nye Pete fic, har kun skrevet lidt, men postede det på nettet, og så postede jeg to andre kapitler til en anden historie og imens jeg gjorde det, var der en, der hvde læst det med Pete og givet den 5 (som er det højeste) point! Det blev man lidt glad for 8D Selvom jeg selv synes at det indtil videre er lidt shitty. Men der er ikke rigtigt sket noget.. Nåh, anyways. Nu vil jeg gå i seng..

Åh ja, forresten. Jeg hører:

* Fall Out Boy - Bang The Doldrums * (Elsker at sige det XD haha.. "Doldrums" er sådan et sjovt ord)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar