torsdag den 13. december 2007

Blogindlæg 13/12-07 14:43

Hahahaha! Seriously:

Hej med dig. Og velkommen til min SKUM profil.

Jeg er en neger fra Uganda der hedder Charles Von Smör men mine venner kalder mig for Abefjæs.

Når jeg ikke er på SKUM plejer jeg at danse negerdans og slå på tromme når jeg er glad.
I 1977 blev jeg født af min mor.
Jordmoderen var vores trofaste æsel som hedder Marna Wahl. Det var en rigtig hyggelig dag hvor vi fik rigtig god mad og dansede til langt ud på den lyse morgen.

I 1985 begyndte jeg i skole. Det var sjovt. Vi lavede en masse sjove ting!
Vi dansede rundt i skolegården som alle andre små artige negerbørn og lærte at slå på tromme.

Jeg håber at du vil være min SKUMven.
Jeg har nemlig ikke nogen ud over Erban - Og han gælder ikke. For han er ikke en rigtig neger.

Mange venlige hilsner
Neger Finn.


Vinderen af årets profiltekst. Fuck dene r langt ude! Men sjov xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar