mandag den 31. december 2007

Blogindlæg 01/01-08 03:30

GODT NYTÅÅÅR!!

Nytårsforsæt: Sig noget mere! (skole), tjah.. Få et godt år XD.. (Og scor Tom, men det glemmer vi bare igen) OG styr dine FLIP! XD

Forresten, har jeg sagt at jeg hader pigen i "Sorry's not good enough" videoen? Seriously. Vil vide hvad det er Tom har gjort, siden hun ikke vil have ham? Han synger bare til hende og alt muligt XD haha.. Hun må være mentalt forstyrret. Jeg mener.. Det er jo TOM! xD Nåh, anyway.. XD haha.. Så kan jeg få ham i stedet (Meaning - Back of Giovanna XD) MK kommer lige ind - Tro på det! Åååhhhhåååhh XD

Okay? Det her blev mærkeligt. Nåh, vil krybe til køjs (er allerede i køjs, men ja.. Så vil jeg SOVE!)

Og forresten, fik mine Fueled By Ramen ting idag! Yay! Og tror der sker noget med panic i dag? (altså premiere på noget) Anyway. Godnat skuum!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar