søndag den 16. september 2007

Blogindlæg 16/09-07 13:45

Hahaha!! Fuck hvor underholdende.. Fandt lige en eller anden debat om Simon, hvor der bare er en masse der har skrevet at de elsker ham XD Citere lige noget..

Der var en der havde skrevet:

"Jeg kan ikke prale med at have mødt og snakket med ham.Men jeg kan prale af at have stået aller forrest, til deres optræden til SPOT 10 festivalen, i Århus. Og af at to fra bandet ville have kontakt med mig, og mine to veninder efter deres koncert. Vi takkede pænt nej-tak til at komme med bagved og drikke med dem, da vi skulle tidligt op dagen efter. Vi har dog fået et 'tilgode-bevis' til deres næste optræden."

- Klart.. O,o Den tror vi da på.. T_T Haha..

Og så var der også en der ahvde udgivet sig for at være Simon XD XD

Simon Kvamm:

"Det var da helt overraskende stort at søge efter sit eget navn på nettet og så finde det her sted, med piger som elsker mig... Cool... Mer af det!"

- Igen, klart.. XD Haha. Tror jeg ikke liiige.. Eller nej, VED jeg at Simon ikke kunne finde på at skrive XD.. Haha.. Totalt selvglad så XD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar