torsdag den 13. september 2007

Blogindlæg 13/09-07 20:31

Skal liiige gemmes..

Hey. Øhm. Ja. XD
Jeg hedder Maria, er 14 år gammel (31/10/92) - Hvis i ville vide det. Er kæmpe fan af Nephew - af mange forskellige årsager. For det første er de vildt seje til at lave musik. Teksterne er fede og meningsfyldte på den der "Tingene-er-ikke-volapyk-selvom-det-ser-sådan-ud" måde. Så er de vildt fede live. Og helt vildt søde og venlige, at snakke med. Jeg kan i det hele taget godt lide musik. Det er faktisk det, som jeg laver det meste af dagen. Hører musik.

Nephew (11). Fall Out Boy (1). My Chemical Romance (1). Panic! At the disco. Tokio Hotel. Mew (3). Caufield (5). Avril Lavigne (1). Good Charlotte (1). Spleen United (1). Green Day. Busted (1) (Selvom de er opløst!). The Killers, Papa Roach, Muse, Paramore, Simple Plan, 30 seconds to Mars, Cobra Starship, The Academy is... , The Used, Cute Is what we aim for, Pranksters (3), Late August (2), Billy Talent, Alphabeat (2).. - Sikkert flere? Nogle hører jeg mere end andre..

Tallene i paranteserne er antal gange, bandet/kunstneren er oplevet live!

Elsker at gå til koncerter og har da snart været til ret mange af slagsen. Når jeg går til koncerter er det for det meste med enten mine to veninder Louise og Nanna + Mille nogle gange. Eller Louise, Signe og Camilla (+ Maggie nogle gange XD) .. Tror faktisk at alle kan findes på skum. Pånær Maggie. Glo i mine venner. Udover det så skriver jeg meget med Søs - Vi har nogle syge samtaler XD Og Patd_fan, som hjælper mig med min historie agtige ting jeg er ved at skrive XD Hm. Ja, hvad er der mere at sige? .. Elsker i det hele taget at skrive med folk med samme interesser som mig selv, så bare fyr løs XD.. Eller not? Det må I om.. xp

- * Har desværre ikke plads til alle de koncerter jeg har været til. Men har sat listen i min Blog XO *

Seneste koncert: 25. August - Caufield * Ballerup musikfest (fesent publikum, men Caufield var fede.. Og meget søde..)
**
Næste koncert: 21. September - Caufield * Huset i Magstræde, eller noget (Glæder miiiig!!)

XOXO * Maria ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar