søndag den 2. september 2007

Blogindlæg 02/09-07 21:39

Min pc kan godt lige Nephew nu? Wauuwhhh.. XD haha.. Eller noget.. Ihh, jeg elsker dem så meget at det ikke kan beskrives. Glæder mig ubeskriveligt meget til d. 23. Sep... Seriøst. Det band kan få mig til de mest syge ting.

Få mig til at græde, fordi de kommer fredeligt gående.
Igen få mig til at græde, fordi de er så ubeskriveligt venlige!
Få mig til at skrige af lykke midt på en plads fyldt med mennekser.
Få mig til at tilbringe en hel weekend med mine syge veninder, hvor vi ikke hører andre cder end "Interkom kom ind" og sidder og bruger flere timer på at male på et stykke lærred. Alt sammen for, at de kan se det, rose det meget, og synge for det.
Få mig til at sætte mig i sengen med Nanna og Louise, sætte mobilen til at filme, og så headbange hele vejen igennem "Sway" til vi blev helt rundtossede og øre i hovederne.
Få mig til at optage en syg dans til en sang i sengen, med Louise og Nanna.
I det hele taget få mig til at sige deres bandnavn imens det hele bliver optaget på video.
Få mig til at skrige, fordi René glor ned i kameraet.
Få mig til at skrige, fordi der er et stort billede af dem i en avis.
Få mig til at grine helt vildt over ting de siger.

Kunne fortsætte i al evighed.. Elsker jer, drenge..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar