søndag den 9. september 2007

Blogindlæg 09/09-07 22:39

Kom lige til at tænke på den dag, hvor Puka døde :( Dagen før d. 10. November, hvor vi skulle se Nephew i Vega. Kan bare huske det totalt. No offence til nogle af mine tidligere kaniner eller Mickey, men Puka var den bedste kanin ever. Argh. Min lille bedste ven! Havde bare haft ham i 6 år eller sådan noget.. Snakkede med Louise og Nanna over telefon og skype, og skulle spørge min mor om noget. Så jeg går så ind i stuen og ser at Puka ligger totalt død i buret. Så siger jeg for sjov "Hva' er du død eller hvad?" og går hen til buret. Der er det så at jeg kan se, at han ikke bevæger sig! Kan stadig huske følelsen. Bare det der sug i maven af angst for, om han er død. Så tager jeg bare fat i buret og rusker det, for at få ham til at vågne. For nogle gange sov han altså virkelig tungt. Men intet hjælper. Og så bryder jeg bare sammen i gråd. Kan baer huske at jeg lå på gulvet og var helt væk i gråd mens jeg bare hulkede "Neeej" .. Totalt film-agtigt, egentlig. Men sådan gik det til. Så gik min mor ind og sagde, at hun blev nødt til at lægge på, fordi Puka var død. En af de værste dage ever. Savner ham, han var så lille og tyk. Elskede ham virkelig. Og ved, at han også elskede mig, selvom det virker lidt selvglads-agtigt, at sige..

Love and miss you, Puka <3..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar