lørdag den 10. juli 2010

Blogindlæg 10/07-10 23:14

Åh, jeg kan se, at René er gal i skralden, så jeg joiner lige på vognen...

AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!

... Jeg mener virkelig, at jeg snart rejser til USA og finder de FUCKING ludere, som opdatere Sims 3, og så SMADRER jeg alle deres knogler i deres små uduelige luder kroppe! HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE AT LADE VÆRE MED LAVE FUCKING FEJL I OPDATERINGEN, SOM ØDELÆGGER MIT SPIL! Dét, kan de edderbrandhylemig også bare tro, bliver løgn! Jeg helmer ikke, før mit luder spil virker, ELLER jeg har fået pengene tilbage for det spil, som jeg har købt i DYRE DOMME i MIN fattige tilstand! Arrrrgh... Jeg hader den her luder dag O_o ... Simon udtaler sig luder agtigt om luder Roskilde, og luder Sims duer ikke! OG Nanne har OGSÅ en luder dag - hvilket også gør dagen nederen for mig - OG DET ER SÅ FUCKING LUDER VARMT, AT JEG IKKE KAN HOLDE DET FUCKING LUDER UD!

(okay, hvor mange gange står der "luder" i det her indlæg??)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar