tirsdag den 6. juli 2010

Blogindlæg 06/07-10 15:58

"A Million Miles An Hour" er også godkendt. Meget god stemning, og teksten kan relateres til filmen...

"Atlas" kan med nød og næppe godkendes... I guess at den er i stil med de forrige soundtracks, og teksten er også okay...

"Heavy in your arms" kan jeg faktisk rigtig godt lide! Teksten er også god!

Hey! Det bliver bedre! "Eclipse (All yours" lader til at være skrevet til filmen. Den passer i hvertfald perfekt med teksten! Til gengæld er musikken måske liiiidt for glad, men altså...

"My Love" er også okay. Det er faktisk en ret smuk sang, og teksten passer meget godt...

"Chop and change" er fandme underlig... O_o no relevance... Sker der...

"Ours" er også ret god! Selvom jeg synes, at den burde have været på soundtracket til "Breaking Dawn" i stedet for...

"Rolling On a Burning Tire" er jeg ikke så vild med, men teksten passer okay...

"With You In Me Head" er jeg heller ikke specielt vild med... Jeg fatter ikke teksten O_o

"Jonathan Low" er okay, men den passer ikke rigtigt til soundtracket, selvom bandet hedder "Vampire Weekend" :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar