torsdag den 8. november 2007

Blogindlæg 08/11-07 12:29

Får lige kopieret det her ind fra min buzznet profil. Ved ikke.. Har lyst til at få skrevet, hvordan jeg har det. Men har bare heller ikke lyst til at komme ind i den der bad feeling igen, som jeg lige er kommet nogenlunde ud af. Så sætter bare det her ind.

Imagine how it is to dedicate your life to someone special. A whole lot of special people. Spending hours waiting, watching, screaming, singing, talking, laughing, living.. Just to get noticed a bit. (This is written in a hurry, sorry.) And you don't. You don't get that special, "Hey, thanks for coming" or "Great to see you" or just "Hey".. Even though you try so hard to get accepted. And it doesn't help that other people is getting the kind of attention that you want yourself.. It's really hard sometimes.. :(

Jeg ved nu, at noget af det værste i verden er at blive såret af nogle af dem, som man elsker mest i hele verdenen. Nogle af dem man forguder mest. Ens idoler. Det er slemt. Endnu værre er det, når de ikke har gjort noget, og at det er så svært at forklare, hvad det er. Ønsk jer det ikke. Jeg ønsker det for ingen, for det er forfærdeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar