lørdag den 26. maj 2007

Blogindlæg 26/05-07 11:31

Nu kommer der altså lige nogle citater..

Min far i supermarkedet:

Op i røven med køkkenrullen. Så skal det være et ordentligt røvhul!

- Kan ikke huske hvorfor vi kom ind på det XD

Louise snakker om farven på sine elastikker til hendes bøjle (til tænderne):

Jeg er sgu da ikke sådan en lille 7. Klasses tøs, der gider at have pink elastikker!

- Haha, syntes altså at det ar ret sjovt XD Især fordi vi 'kun' går i 8. XD Hahaha..

Mig og mine forældre var på restaurant. Og mig og min far snakkede om noget som min mor ikke forstod:

Mig - Mor får ingen forklaring..
Far - Får Mor én på kajen!?

- Haha XD Var flad af grin .. XD

Mig og min far i køkkenet ligefør..

Mig - Skal den der melon bare ligge dér og glo?
Far - Nej.. Den har jo ingen øjne..

- Seriøst XD Så plat at det var grineren!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar