torsdag den 24. maj 2007

Blogindlæg 24/05-07 16:15

Burde man skrive noget meningsfuldt for en gangs skyld? Skrive noget der minder om det man bruger sin blog til? ..

Nå. Men så kan jeg fortælle at jeg først skulle i skole kl. 10 i dag! Fordi vi ikke skulle have Tysk. (Hurra!) Så havde ve biologi i to timer. Hvor vi havde terminsprøve. (Ironisk Hurra) Jeg fattede simpelthen ikke en skid. 80% var rene gæt. Det meste af tiden sad jeg bare: "Nå.. Ælle bælle.." Men håber da det gik godt? Selvom det tror jeg næppe. Så havde vi engelsk. Hvor vi hørte et interview med en eller anden amerikansk pige og hendes skoleliv. Whatever. Så havde vi to timer dansk, hvor vi fik den læseprøve, som vi lavede i går, tilbage og gennemgik den. Havde kun 1 fejl! Fik 11! Hvis jeg ikke havde lavet den fejl med at sige at der skulle stå "Dyrt" i stedet for "hyggeligt" sådan et sted hvor man skulle finde det rigtige ord. Så havde jeg fået 13! Det kunne have været vildt XD Nå. Men så rettede vi hinandens opgaver med noget med nogle ord bla bla. Så fik vi fri, og så tog jeg hjem XD Så tømte jeg opvasker, imens jeg hørte musik og skrålede med - Der var ingen hjemme. Så tændte jeg pcen og skrev lidt mere på "Elevatoren 2" og nu sidder jeg så her og skriver. XD

- Jeg stinker til det her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar