torsdag den 25. maj 2006

Blogindlæg 25/05-06 12:30

Så Vil jeg lige skrive om det jeg drømte i nat.. Hehe..

Der stod en masse stole foran en scene og der sad en masse mennesker blandt andet mine forældre.. også lidt væk i hjørnet var der tre stole.. Óg der sad så en jeg kender som hedder Fatima, og jeg sad vist på stolen ved siden af.. Også skulle min veninde Louise på toilettet, så hun gik.. Også begyndte en sang at spille, også kiggede jeg op på scenen og der står Simon så og spiller på sit Keybord, men det var ikke en nephew sang, det var en Mew sang, eller det sagde jeg det var.. Jeg sagde til mig selv at det var Apocalypso (en mew sang) men syntes ikke det var den nu når jeg tænker over det :S Men altså, så spiller Nephew så sangen færdig, og jeg løber ud på toilettet til Louise for hun er stor Mew og Nephew fan, og siger at Nephew lige har spillet Apocalypso, også blir hun jo så lidt sur over at hun var på toilettet lige der.. Så går vi ind igen og sætter os og Nephee begynder at spille en underlig sang hvor man skiftevis skulle tage armene op og ned på en underlig måde.. Også bagefter spiller de en sang hvor Simon stiller sig op og danser en underlig dans som puplikum så også skal danse .. Totalt underlig drøm, ved ikk hvad der sker i mit hoved nogle gange ? :S Hehe.. Som Pim ville have sagt: Mad.. But Funny .. :D Hehe..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar