torsdag den 4. maj 2006

Blogindlæg 04/05-06 20:25

Hejsa !
Årh, hård dag man.. Har været i Fields med min mor fra omkring 2 tiden også var vi hjemme halv 7 ! Og det tager altså ikke lang tid at køre hjem fra Fields.. Har været ude og kigge på tøj fordi jeg skal til nogle fester osv.. Hehe, syntes ikke det er fest tøj egentlig.. Men altså, jeg syntes det er meget fedt.. Også fik jeg et par converse sko :D Der var tilbud på Converse i Bilka, også fandt jeg en sko som passede godt og var en flot blå farve.. også er den anden der passer til selvfølgelig ikke.. :S Kunne smadre den der har taget den.. Hvem F***** køber EN sko uden at købe den anden ? :S .. Så er man da mærkelig.. Nå, men så fik jeg nogle til 500 i stedet de er også blå.. Ville gerne tage et billede og sætte det ind.. men ved ikke hvordan man sætter billeder ind ? Så hvis der er en som sidder og læser det her som ved hvordan man gør så ville jeg blive glad for at få det at vide :P Hehe..

Forresten så hører Jeg Sailors Tail.. Elsker den sang.. Hehe.. :P

Nå, hejhej ? :P

//Angorakolibri ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar