lørdag den 20. februar 2010

Blogindlæg 20/02-10 15:34

Suk.. Hvor er det plat at Tokio Hotel fans er sure over, at The Dreams skal opvarme for TH. Så slap dog af. Seriøst, jeg hører ALDRIG Tokio Hotel igen, hvis jeg finder ud af, at der er nogen TH fans, som har buh'et af The Dreams til den koncert. Jeg har lyst til at tage med bare for at sikre mig, at de er søde imod dem.
Haha, wow, det er sygt så sur jeg kan blive over sådan noget.

Desuden synes jeg, at det er nederen, at de skal opvarme for dem, fordi det er mega nederen, at de bliver "sat i forbindelse" med dem. Ja, jeg hører også Tokio Hotel... / jeg hørte dem engang. Men jeg hører ikke det nye, da jeg af en eller anden grund ikke kan holde ud at kigge på Bill mere O_o ... He's just too girly, ja, sorry, det er ikke det, man skal dømme på, men jeg kan ikke gøre for det :b Men jeg kan godt se, at det er en stor chance for dem, og det ville være fuldstændig uansvarligt af dem (i forhold til deres karriere) at takke nej til muligheden, så jeg bebrejder dem ikke overhovedet. Det er bare ærgeligt, at folk har den opfattelse af Tokio Hotel, som de har. Jeg synes, at The Dreams bliver for meget sammenlignet med Tokio Hotel i forvejen, dette kommer ikke til at gøre det bedre.

Nå, men så lykkedes det mig lige at pisse et par Tokio Hotel fans af... Så det var jo flot... Men vogt jer! Der kommer et meget grimmere indlæg, hvis jeg opdager, at der er nogen, som har buh'et eller andet...

Just wanted to get it out ^^,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar