fredag den 21. august 2009

Blogindlæg 21/08-09 23:14

Hvorfor går du ikke bare ud af mit liv? Jeg kan ikke klare tanken om, at det skal være sådan her i et år. Og nej, jeg kan åbenbart ikke komme over det. Du skal rives ud af mit åsyn, før jeg glemmer dig. Og det værste er, at du ikke har gjort noget forkert. Du er ikke andet end sød og rar og perfekt. Og jeg hader dig for det! Jeg har ikke lyst til, at kende dig. Det ville være nemmere, hvis jeg aldrig havde prøvet, for jeg kan ikke holde til det nu, hvor du hilser og krammer. Hvad skal jeg bruge dine lange kram og dit venlige smil til, når jeg ved, at der ikke lægger mere bag? Samtidig med at jeg skal se på, at hun har, hvad jeg vil have. Åh, hvorfor kan jeg kun tænke på dét, når du er der? Det er derfor, du skal gå væk! Så jeg kan komme videre med mit liv, for jeg glemmer dig virkelig aldrig, når du er her til at minde mig om det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar