mandag den 1. september 2008

Blogindlæg 01/09-08 19:28

Kæft en weird dag! Virkelig... XD Haha... Totalt præget af grineflip ? XD

Først havde vi dansk, hvor vores lærer, så galant havde sine bukser ind imellem ballerne! Fuck det var grumt! XD Men selvfølgelig kunne mig og Nina ikke lade være med at grine af det.. Vi griner alt for meget i timerne.. T___T XD

Så var der historie hvor... Ja, ved faktisk ikke, hvor fanden det startede XD ... Det var noget med en mand fra oldtiden, der hed Hugo? (Sorry Nannas kat, men det er et sjovt navn XD) .. Og en masse med grævlinger.. (SPØRG IKKE HVORFOR DET ER SÅ SJOVT XD .. Vi har bare et flip med det der "Grævling" .. XD)

Så var der spisepausen hvor... Jeg havde et MAJOR grineflip.. Ved fandme ikke engang hvorfor.. Kan ikke huske det T___T Men fik bare ondt i maven XD Og så var der Camilla, som skulle åbne sin wannabe-marsbar og så fløj den bare hen ad gulvet i stedet for.. Ved ikke hvordan det gik til, men KÆFT det så sjovt ud XD ...

Så kommer vi til... Matematik? Det var bare underligt.. Jeg fik grineflip, fordi Nina sagde "Min mor" ... T___T Sker der for det? XD ... Og så fik Jacob bare det største grineflip af en eller anden lyd/ord som Rasmus sagde.. Det var ekstremt!! XD Jeg troede han ville dø af iltmangel XD haha.. Heeeelt rød i bærret! XD Nåh.. Men Danny, Jacob og Rasmus var bare underholdende.. Med deres underlige lyde og mærkelige samtaler.. Fik ikke regnet særligt meget..

Spansk var .. Ja, normalt.. Bortset fra, at da jeg sagde "Jeg skal bare plyndre noget, når jeg kommer hjem!" (fordi jeg var sulten) så hørte Camilla det så "Jeg skal bare have noget i enden" eller sådan noget XD .. Sker der.. XD

Nåh.. Roman om sjove ting.. (Man skulle nok have været der..) og det var faktisk en nederen og lang dag alligevel..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar