lørdag den 23. august 2008

Blogindlæg 23/08-08 17:42

Jeg ser din silhouet foran mig
Jeg kender dit navn, jeg kender dig
Min kærlighed er stor, som du nok ser
Der er ingen grænser, for jeg vil ha' mer
Mine følelser er enorme ligesom denne jord
Mit liv har du hængende på en snor
Inderst inde føler jeg, at jeg' til grin
Jeg' så småt ved at fatte, at jeg aldrig blir' din
For du er en eller anden andens ...
En realitet der er hård, og det må jeg sgu sige
Jeg har aldrig før mødt en fyr som du
Hvor har du været hele mit liv, og hvorfor kommer du først nu?
Der er vidst intet mere at gøre
Jeg ved, hvor jeg står
En ulidelig situation, som jeg ikke forstår
Har jeg en chance, eller er jeg lidt for sær?
Det ska du vide unge knægt, for du er mig kær
For du' min engel!



... Læs det og fat lidt. Eller.. Nej, sikkert ikke..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar