tirsdag den 2. oktober 2007

Blogindlæg 02/10-07 22:25

Argh. Glæder mig allerede til næste Tirsdag! det er vildt hyggeligt.. Guitar altså.. Haha, så bliver det bare kun mig, Signe og Camilla sammen.. Og læreren selvfølgelig. Selvom de andre faktisk er meget søde alligevel. Anyways.. Fik lært a og d akkord idag, eller sådan et eller andet i den dur.. HAHA! FIK I DEN!? DUR!.. Nåh? ikke? I hvertfald, kan sætte fingrene på 2 forskellige måde på stregene og så strenge, eller hvad fuck det hedder, uden at det lyder af lort! yay for mig! XD.. Haha.. Kan stadig huske det.. Yaay.. XD D er vist nok.. Pegefinger på 2. bånd, 3. streng. Fuck finger på 2. Bånd, 1. streng og så ringefinger på 3. Bånd, 2. streng.. Eller noget i den stil XD Og a er vist nok bare.. Hm.. alle på 2. bånd 4., 3. og 2. streng.. Eller noget.. Nå, nok om akkorder.. XD Nu vil jeg skrive lidt videre på min historie, som ikke er en fanfic.. XD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar