mandag den 20. august 2007

Blogindlæg 20/08-07 15:53

Ville ønske at min blog var lige så interessant som alle andres. *host* Rikke og Nanna *host* XD Men vil lige fortælle lidt om alt og intet. Sidder her, med min - btw - forholdsvis nye pc! Altså bærbar. Det sagde jeg kun for at blære mig, btw. Nåh. Men jeg har tysk for, hvilket så en smule svært ud. T_T Så det gider jeg ikke at lave lige nu XD Så ser jeg Dawson's creek! UDEN UNDERTEKSTER!! XD Men det går meget godt. Joey er ved at få Dawson igen XD haha.. SNAV HAM NU!? Ej altså.. Gør det dog.. Ko XD haha.. Nåh.. Men Pacey er vildt cute! <3 I slipper ikke for et billede snart. Og så er min latest obsession.. Neej! De kysseeerrr!! Aww.. Hvor sødt.. XD Nåh, hvor kom vi fra? Nåh ja.. Obsession.. Mille har allerede gættet det, men nej Doodle! XD .. Cobra Starship! Aww.. Ej, de styrer virkeligt. Noget af det eneste gode Pop, nok en smule rock. Men ikke meget. Og Gabe Saporta. Undskyld.. Men han er lækker XD haha.. Nå.. Så ved jeg ikke om der er mere.. Må hellere lave tysk.. T_T See ya around!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar