onsdag den 13. september 2006

Blogindlæg 13/09-06 18:54

Hurra for den drøm!

Jeg havde bare en GOD GOD GOD drøm. Hvorfor var den ikke virkelig ? OKay okay, den var lidt underlig, men det skal drømme jo være ikk ? xD Nå, her kommer den ..

Det startede med at jeg var på mit værelse med Kirsten og en eller anden som vist var hendes veninde også en som var hendes far (xD).. Også skulle vi sætte nogle hylder op, og Kirsten satte en op også skulle hun på toilettet, så begyndte jeg at sætte en anden op men kunne ikke finde ud af det så det endte med at hendes far begyndte at sætte den op i stedet. Også kom hun tilbage og sagde noget med at det var typisk ham at sætte dem op uden hende eller sådan noget. (Ved ikke lige hvad det gik ud på?) Men så var de så væk også lå der en kæmpe stak blade på mit skrivebord og en anden stor stak i min seng, og dem på mit bord var dem hvor jeg vidste at der var nogle billeder jeg ville have i.. Men så var Simon så pludselig på mit værelse også spurgte han hvad han skulle med de der blade, også sagde jeg at han kunne kigge i dem på min seng og se om der var noget i.. Også tog han et blad og begyndte og kigge of spurgte så hvad det var han skulle kigge efter? Så sagde jeg "Billeder af Dig, eller Nephew eller Angora og sådan.." (Haha totalt underligt at sidde og sige til ham xD) Nå men det var så iorden og han gav sig til at glo, imens at jeg vist klippede i de andre blade også sagde han pludselig noget med at han ikke vidste om der var noget i det blad han sad med, også viste han mig den første side også var der et billede af Kasper også et af Simon ovenover.. Også sagde jeg at de to billeder ville jeg gerne have, okay så også begyndte han at klippe. Også klippede han bare totalt skævt ! xD (Jeg tænkte bare "fuck det det er Simon der har klippet det altså") .. Men så var vi vidst hos Simon ligepludselig, og han boede sådan et underligt sted. Men vi gik ned til vandet for stranden lå lige op til. Også sagde han noget med at det var vesterhavet, også sagde jeg at det var det da i hvertfald ikke! Det var da Østerhavet! Også stod vi og diskuterede det lidt (Fedt at stå at diskutere det ?! Helt ærligt xD) Men så endte det vist med at han gav sig og sagde at så var det vist nok østerhavet xD. Men så gik vi tilbage også tænkte jeg på hvorfor vi egentlig var sammen, så det spurgte jeg ham om xD. Så sagde han noget med "Fordi vi har lyst, og der er jo ingen der ved det. Så du må ikke sige det til nogle." (Haha, hvor fedt. Man er sammen med Simon en hel dag og må ikke sige det til nogle ?!) Ogs tænkte jeg på at jeg vist allerede havde sagt til Louise og Nanna at jeg skulle være sammen med Simon (!?) Men så bukker Simon sig så ned og tager noget fuglelort op ?! også siger han noget med "Se! En (også kan jeg ikke huske hvad han sagde)" også sagde jeg "øh, jeg tror det er noget fuglelort?" (Haha) Også løb han efter mig med det der, ved ikke lige hvorfor. Så fik jeg øje på en have med pingviner (?) også løb jeg over mod den mens jeg sagde noget med at nu skulle jeg fandme se pingviner, også sagde Simon noget med at det havde dem der havde pingvinerne sagt at det måtte vi ikke. Nå men så var vi så i en butik hvor man kunne spise eller sådan noget. Simon arbejdede der i hvertfald. Også sad mig og Louise ved et bord og ved bordet ved siden af sad Nephew. Men Simon havde ikke set mig. Vi var jo venner nu xD Haha. Også kom der en dame over til Simon som sagde at det var hende der havde været sammen med Simon den dag hvor jeg havde. Det havde hun jo ikke så ved ikke hvorfor hun sagde det. Men så sagde Louise til mig hvorfor jeg ikke sagde at det var mig der havde været sammen med ham, også svarede jeg noget med at jeg måtte ikke sige det til nogle for Simon xD. Men så fik Simon så øje på mig, og kiggede sådan lidt. For resten af Nephew måtte så åbenbart ikke vide at vi var venner. Men så lå der nogle kiks som jeg havde med, og dem så René og sagde "Skal du have dem der?" også gav jeg ham kiksene også blev han vildt glad og ... Forsættes .. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar