fredag den 14. juli 2006

Blogindlæg 14/07-06 16:51

Ej må lige udtrykke min vrede her ..
Ja, kan ikke nævne navnet men altså ..
Der er en person der virkelig går mig på nerverne ! (Ja, altså det her er mest for at jeg kan skrive alt muligt grimt et sted hehe, det er ikke så meget for at i skal læse det :P) OG IHHHHHH !!! Kunne smadrer Hende !! Hun tror hun ved alt !! SÅ bedrevidende !! jeg kunne brække mig !!! AAAARRRRGGGHHHH .. KÆLLING .. kælling .. kælling.. kælling , kælling kællingkællingkællingkælling !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DØ!! .. ARRRGGHHHH !!!!!!!!

Jeg er agrasiv !! (ved godt at det ikke er stavet ordentligt, men er for sur til at tænke på det nu!)

- Bare ignorer det her ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar