tirsdag den 28. september 2010
Blogindlæg 28/09-10 22:02
Argh. Jeg ønsker så meget, at dit navn popper op. Alligevel frygter jeg det.
søndag den 26. september 2010
Blogindlæg 26/09-10 23:15
If one day you were within my reach... Would I then dare to reach for you?
fredag den 24. september 2010
onsdag den 22. september 2010
Blogindlæg 22/09-10 20:28
Kan virkelig godt lide, når man ikke får fravær for timer, som man ikke har været til :D
mandag den 20. september 2010
Blogindlæg 20/09-10 15:08
Kæft, det er sjovt, at man på 10 x så live kan høre nogle, som bare går i gang med at synge verset på "Blå og Black" lige med det samme, så de er bare halvt inde i verset, da Simon starter XD
Blogindlæg 20/09-10 15:05
Gosh, det er altså SKUM, der er noget galt med, når den har lavet det hele nedenunder til et link :)
Abonner på:
Opslag (Atom)