søndag den 4. juni 2006

fredag den 2. juni 2006

Blogindlæg 02/06-06 22:57

Jo, forresten også :P hehe..
Så da vi var ude i bilen og kørte ud fra vega stod der jo nogle på fortorvet, også mig og Louise tog vores autografer fra jonas og holdt op mod vinduet da vi kørte forbi.. :P Lidt må man da have lov til at blære sig .. hehe.. Så er der et lysskryds lige ud for vega.. og der gik nanna og hende mor så over så rullede jeg vinduet ned og skreg NANNA ud af vinduet også vinkede hun.. og ligeså snart hun var væk kom der så en mand cyklende forbi, og jeg tænkte bare ham har jeg set før.. Også fandt jeg ud af at det var BO ! Fra Mew.. Det lignede ham i hvertfald RIGTIG meget.. Hehe.. Jeg sad bare, argh !! og louise spurgte hvad? også sagde jeg DER ER BO ! .. Også flippede vi bare ud, også var han nået lidt væk så råbte jeg BO ud af vinduet men tror ikk han hørte det.. Hehe, var totalt op og køre over det hele :P hehe ..

Blogindlæg 02/06-06 22:52

inden jeg glemmer det må jeg hellere skrive det her, det er ret så funny hvis man fatter hvad jeg mener :P hehe..

Der i starten af usadsb, der gør de jo starten lidt anderledes live, hvor de ligesom spiller også stopper og spiller og stopper også går i gang med starten .. Håber i fattede det :P hehe..
Men så der i Tirsdags , da Usadsb startede lavede de jo så også den der start også første gang hvor de spillede stillede simon sig med røven til siden eller sådan, også når de stopper kommer der jo sådan en sej lyd, også så det så ud som om at han slog en skid.. også gjorde han det så igen da de spillede bare til den anden side .. Hehe.. Funny .. Der er et billede af det her:
.. Hehe ..

onsdag den 31. maj 2006

Blogindlæg 31/05-06 18:18

Hvis det skal være lidt mere detaljeret så kan jeg skrive lidt om det nu :

Aktså springer alt det der med at vi gjorde os klar og ikke vidste hvor vi skulle have vores ting og sådan over :P hehe ..
Men vi kørte i bil over til vega og da vi kørte forbi så vi at der ikke var nogle så vi blev totalt sure og troede at de havde lukket dørene op, men da vi kom derhen var der så en kø alligevel og Nanna var ikke kommet endnu, En anden en der også hed Nanna skulle holde en plads til os i køen men vi kunne ikke se hende.. Så kom Nanna så, og vi sagde hej ogs stillede os op i køen, så kom mine forældre og stillede sig også.. Så fik vi øje på den anden Nanna som stod forrest i køen, men vi var ikke sikre på om det var hende.. Men så gik vi derover men kunne ikke komme ind fordi at der var 'plads mangel' .. Så vi tænkte "Fuck det vi har det godt nok og vel" Ej, hehe.. kunne ikke lade være.. Men vi gik tilbage i køen og det begyndte at blive halv koldt, men så åbnede de endelig døren.. Og vi skyndte os ind, jeg blev så lige stoppet ved indgangen fordi de skulle se hvad jeg havde i tasken ! :S Men Nanna og Louise løb ind og stillede sig .. og jeg kom lidt efter.. Så stod vi så og ventede og fandt ud af at det faktisk ikke var så god en plads, fordi man stod på sådan en rist og det var ved kanten af risten.. Vi stod i anden række :) Men som sagt så ventede vi og ventede og ventede og ventede :P hehe.. Og musikken de spillede imens vi ventede var skide høj !! Så vi blev nødt til at råbe når vi skulle sige noget.. Men endelig kom værten (Pernille) ind og bød os velkommen og præsenterede Spleen United .. Kan ikke huske hvad de startede med at spille, men det var altså fedt ! :O :D .. Hehe.. Så ventede vi igen og vi var bare ved at dø af varme og vi havde vildt ondt i fødderne og i ryggen ! .. Men så kom Pernille igen og præsenterede Nephew og så havde vi pludselig ikke så ondt mere :P hehe .. De starede med at spille en ny sang og den var faktisk ret fed .. Altså de nye numre var fede og de gamle var selvfølgelig også fede.. Så sagde Simon at de spillede et sidste nummer også gik de ud, vi regnede selvfølgelig med at nu kom de ind igen og spillede Darth Vader, så vi stod og råbte ekstra nummer ! også kom de så ind ogen og Simon sagde at de ville spille ET sidste nyt nummer.. og vi blev meget skuffede og de fleste tog deres lyssværd ned igen.. Så spillede de så det sidste nummer og vi skreg så da det var færdigt.. og jeg råbte på darth vader hehe.. også sagde simon noget også begyndte de på Darth vader og Simon lavede et herre sjovt tudefjæs.. Haha !! .. Vi kastede selvfølgelig Twix.. Hehe.. jeg kastede to på Simon og en på Kasper .. :P hehe.. jeg ramte Kasper på benet og jeg tror jeg ramte Simon :) wee hehe...
Så kastede Søren sin tromme stik ud og jeg greb fat om den også var der en der hev den ud af hånden på mig ! :S Kælling / Stoder !
Men så gik vi så over til mine forældre også lige pludselig står Nanna og peger ! og Louise flipper hlet ud og jeg fatter ikke noget indtil at jeg får øje på JONAS BJERRE !! .. Hehe.. og vi tør ikke gå over til ham også siger min far at han går over til ham så også siger jeg Det er dig der syntes han er bøsset ! For det syntes in far altså.. hehe.. Også kigger Jonas over på mig.. Håber ikke han troede at det var mig der kaldt ham bøsset :S Men altså.. min far går så hen og siger noget til ham også kommer vi så over og siger hej og giver ham hånden hehe.. så får vi autografer og spørger om vi må få taget et billede sammen med ham og han siger Ja selvfølgelig .. Hehe.. Wee.. Totalt Venlig og sød og .. :P hehe.. Så gik vi så ned og satte os på gulvet og sagde farvel til Nanna og tog hjem.. :D